понеділок, 19 лютого 2018 р.

Пам'ять Небесної сотні

18 лютого у с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області, вшанували пам’ять Героя Небесної сотні Андрія Дигдаловича.
Меморіал Небесній Сотні, Сокільники
Вдова загиблого Героя Наталія Дигдалович під час відкриття і посвячення пам’ятника героям Небесної сотні розповіла «Андрій був дуже патріотичним. За часів Радянського союзу він хвилювався, що дітям у школі розказують брехливу історію України. А історію він знав, бо походив з родини греко-католицьких священників. А тому за свої кошти Андрій купляв підпільні брошури, де йшлося про справжню, героїчну історію нашої держави. Їх він роздавав школярам та дорослим, щоб знали свою історію. Він казав: «Вчіть історію, бо рано чи пізно наш справжній герб буде сяяти, буде справжній прапор, а не це, що є», - розповіла Наталія Дигдалович.
Вдова Героя згадує, що Андрій Дигдалович поїхав на Майдан одразу після того, як побили студентів.
Вдова Наталя Дигдалович
«Їдучи на Майдан, він сказав, що пора, годі терпіти це. Після того, як побили дітей – він просто не міг сидіти вдома. Одного разу він мені телефонує з Майдану і каже: «Приїхали ми з хлопцями, послухали мітинг, побули і дехто каже, що час повертатись додому: до родини та йти на роботу. А я не їду додому, я буду на Майдані, бо хто, як не я. Кожен має свої клопоти, а хтось же має захищати Україну. Вона в нас єдина». І знаєте, Андрій за три місяці перебування на Майдані не шукав собі якоїсь легкої роботи чи служби.
Він пішов у «Афганську сотню», бо там порядок. Афганці охороняли Майдан, стежили, щоб не було провокацій.Коли мого чоловіка поранили на Майдані, він не хотів їхати додому. Поїхав тільки після наказу командира сотні. Приїхавши, він одразу вирішив їхати назад. Він мені пообіцяв, що повернеться, що все буде гаразд. Я попросила його берегтись», - сказала Наталія Дигдалович.
 40-річний Андрій Дигдалович з села Сокільники загинув 20 лютого від кулі снайпера. Він був активним учасником Майдану, провів там три місяці.
Джерело http://vgolos.ua/news/htos_maie_zahyshchaty_ukrainu__na_lvivshchyni_vshanuvaly_pamyat_geroya_nebesnoi_sotni_foto_303678.html
Фото - п. Валентини Євтушок

Немає коментарів:

Дописати коментар