Cвята Джузепіна Бакіта |
Жінка переїжджає у Вашингтон де остаточно переходить до Католицької Церкви. А під проводом отців Домінікан поглиблюючи знання християнства відкрила для себе що вчителі та Отці Церкви говорили на захист жертв насилля. Часто вважають святих досконалими, однак вони такими не народилися, а такими стали пройшовши власний шлях. Їх чистота наслідок шляху освячення. Святі би звичайними людьми особливо у стосунку до гріхів насилля. Святий Августин у полеміці з поганами з гнівом стверджує що чистота дівиць яких було насильно згвалтовано, надалі залишається. Святий Ігнатій Лойола який був фізично поранений знайшов зцілення у посвяті славсної пам'яті Господеві, тому Еден стверджує що богословська категорія "очищення пам'яті" потрібна для повного зцілення. Досвід св. Бакіти яка у дитячому віці зазнала насилля внаслідок чого забула власне імя Єден переживає пригадуючи власну кризу ідентичності. Зустріч з прикладом св. Лаури Вікунья, яка помираючи простила вітчиму та жертва життя ради невинності св. Марії Горетті, та інших святих стали для неї відкриттям відчуття спільноти. Відчуття сім'ї яке у дитинстві було травмоване розпадом родини та насиллям вона віднайшла у колі сім'ї святих, ранених і зцілених як сама Еден: "Господь дозволив щоб моє серце було зранене як і пробито було Його серце. Цей досвід Він допустив щоб як і його серце так і моє було достатньо великим щоб дати притулок усім хто є зранений, щоб довести їх до Христа, якого я сама отримала".
Переклад з італійського часопису OSSERVATORE ROMANO, № 92, 23 квітня 2014, 4
о. Полікарп Марцелюк, ЧСВВ
Немає коментарів:
Дописати коментар