четвер, 10 серпня 2023 р.

У всесвітній день молоді - вірогідне чудо

 « Я відкрила очі і усвідомила, що бачу чудово»; це слова Хімени, 16-річної іспанської дівчини, яка стверджує, що чудом повернула зір після прийняття Пресвятої Євхаристії у Фатімі (Португалія), під час Меси на Всесвітньому дні молоді ( СДМ — зустріч молоді Католицької Церкви, ініційована Папою Римським Іваном Павлом ІІ у 1985 році).

Неймовірна історія цього можливого чуда зворушила серця і сповнила надії всіх, хто в ці дні стежив за зустріччю, яка зібрала понад мільйон молодих людей разом із Папою Франциском у португальській столиці.

Хімена прибула до Лісабона з міста Мадрид із групою Opus Dei (повна назва Прелатура Святого хреста і Діло Боже — світська католицька організація консервативного спрямування, що має на меті поширення універсального заклику до святості у звичайному житті). Напередодні рідні та знайомі дівчини молились Дев’ятницю за її одужання до ікони Богородиці Марії Сніжної, яку вшановували у суботу 5 серпня, у той самий день, коли вона прозріла.

Протягом двох з половиною років Хімена страждала від короткозорісті, яка прогресувала, аж поки у неї не залишилося лише 5 % зору. Вранці 5 серпня, коли Святіший Отець також молився вервицю у санктуарії Фатіми, Хімена отримала те, що вона сама називає «даром» від Діви Марії. Про це вона сказала іспанській радіостанції COPE, через кілька хвилин після того, як відновився зір. В аудіозаписі Хімена розповідає, що встала того ранку, «ніби я вставала два з половиною роки, бачу надзвичайно розмито».

Вона пояснила, що пішла на Месу зі своїми друзями, «тому що ми на СДМ, і після причастя я почала сильно плакати, бо це був останній день дев’ятниці, і вона хотіла одужати, і я просила цієї ласки у Бога».

«Коли я відкрила очі, я бачила чудово, - продовжує дівчина, - це було понад сподівання, ми повинні дуже дякувати за чудо, тому що я бачила вівтар, кивот, мої друзі були там, і я бачила їх чудово».

Крім того, вона стверджує, що змога прочитати молитву, якою молився на дев’ятниці, і запевняє, що вона читає «досить добре». Дівчина каже, що «надзвичайно щаслива» і дякує всім, хто був частиною молитовної групи. «Це було випробування віри, Діва Марія дала мені подарунок, який я ніколи не забуду».

У розмові з ACI Prensa 6 серпня кардинал Хуан Хосе Омелла, архиєпископ Барселони та президент Єпископської конференції Іспанії (CEE), назвав це евентуальне чудо «благодаттю від Бога» під час прес-конференції в кінці СДМ у Паркц Едуарда VII в Лісабоні.

Архієпископ Барселони сказав, що поговорив з Хіменою через відеодзвінок і вона пояснила, що оздоровлення відбулося «природним шляхом». «Дівчинка була дуже схвильована, вона деякий час була сліпою і вивчала читання тексту пальцями спеціальним шрифтом методом Брайля».

Кардинал Хуан Хосе Омелла також підкреслив, що Хімена «має прочитати молитву подяки на Літургії, яку вони молилися того дня з мадридською групою», і що після причастя вона змогла прочитати її без проблем. Дівчина також розповіла кардиналу, що вони «уклали девятницю, щоб попросити у Богородиці зцілення».

Президент конференції Єпископів Іспанії підкреслив, що «потім лікарям доведеться оцінювати ситуацію», але на даний момент для дівчини це велика подія. Скажімо, чудо. Не бачила, а тепер бачить. Решту нехай скажуть лікарі, але вона йде додому дивлячись. Ну, дивися і благослови Бога».

На завершення кардинал запевнив, що його «вразили» й інші свідчення під час СДМ від молодих людей, у яких «також відновився внутрішній зір».

Альмудена Мартінес-Бордіу, ACI Prensa


Немає коментарів:

Дописати коментар